Amerikas Savienotās Valstis: pēc septiņiem gadiem ēkas zaudē daļu
“Jauno mājokļu tirgus mainās” - tie ir vārdi, kas parasti veicina nākotnes investorus. Bet vai izmaiņas vienmēr ir pozitīvas? Patiešām, bieži notiek, ka šīs izmaiņas tirgus mainīgajos lielumos ierobežo līdz brīdim, kad pircējs izvēlas dažādus risinājumus.
Bet tas, kas notiek Amerikā, nešķiet negatīvs investoriem. Patiesībā jauno ēku cenas ir samazinājušās par 1%, salīdzinot ar vidējo rādītāju 2019. gada pirmajā ceturksnī. Šis samazinājums, lai gan tas var nebūt nozīmīgs, faktiski ir nozīmīgs, ņemot vērā, ka šim gadam septiņu gadu laikā nav samazinājies procentuālais daudzums. daļa.
Tomēr jaunu mājokļu pārdošana ir samazinājusies, kas ir par 3% mazāk nekā 2018. gadā. Savukārt piedāvājums ir palielinājies par 5%. Tāpēc dzīvs tirgus, kas tomēr rada nedrošību tiem, kas plāno ieguldīt.
Tomēr mazo cenu sabrukums, pēc nozares ekspertu domām, jau bija paredzēts. Faktiski jau 2018. gada otrajā pusē pieprasījums pēc jaunām mājām atdzesēja tieši tajā pašā laikā, kad ražotāji sāka ievērojami samazināt cenas un garantēt stimulus gan nekustamo īpašumu aģentiem, gan pircējiem, kuri bija izteikuši savu interesi jauniem projektiem.
Starp stimuliem un ieguvumiem, iespējamiem ieguldītājiem, tiem, kas saistīti ar dizainu, izceļas un piesaista.
Bet kā ražotāji pašlaik darbojas?
Lai cenas kļūtu vēl konkurētspējīgākas un apmierinātu klientu vajadzības, mazākas partijas ir izstrādātas ar mazākām konkrētu māju atjauninājumiem, kas jāpievieno tikai vēlāk, par pieņemamām cenām.
Piemērs ir situācija Dallasā, kur jaunu ēku piegādes jau ir palielinājušās par 15% jau 2019. gada pirmajā ceturksnī, īpaši augstas klases īpašumiem.
Samazinājuma mērķis ir arī monetārie stimuli, piemēram, dizaina centri un iebūvētās teltis, kas garantē vispārēju nekustamā īpašuma cenas samazinājumu tirgū.
To darot, celtnieki galu galā izvieto tādu pašu precīzu naudas summu pārdošanai tīklā, bet, būdams šīs stratēģijas stūrakmens, pircēji var justies, ka viņi izmanto noteiktu līmeni un vairāk nekā izdevīgu cenu.
Tāpēc nekustamā īpašuma tirgus pieejamība ir Volta atslēga. Ja šīs prerogatīvas nebūtu, būtu ierobežojumi gan pircējiem, gan arī celtniekiem - patiešām svarīgiem pārdevējiem. Nav iespējams ņemt vērā neiespējamo piemēru, piemēram, Sanhosē, kur problēmas rodas, ja trūkst piegādes, kas potenciālajiem pircējiem ļautu kļūt par tirgus investoru daļu.
Vai būs līdzsvars starp piedāvājumu un pieprasījumu? To nav viegli pateikt droši. Bet, protams, Amerikas tirgus noteikti ir tik dzīvīgs kā jebkad!
Bet tas, kas notiek Amerikā, nešķiet negatīvs investoriem. Patiesībā jauno ēku cenas ir samazinājušās par 1%, salīdzinot ar vidējo rādītāju 2019. gada pirmajā ceturksnī. Šis samazinājums, lai gan tas var nebūt nozīmīgs, faktiski ir nozīmīgs, ņemot vērā, ka šim gadam septiņu gadu laikā nav samazinājies procentuālais daudzums. daļa.
Tomēr jaunu mājokļu pārdošana ir samazinājusies, kas ir par 3% mazāk nekā 2018. gadā. Savukārt piedāvājums ir palielinājies par 5%. Tāpēc dzīvs tirgus, kas tomēr rada nedrošību tiem, kas plāno ieguldīt.
Tomēr mazo cenu sabrukums, pēc nozares ekspertu domām, jau bija paredzēts. Faktiski jau 2018. gada otrajā pusē pieprasījums pēc jaunām mājām atdzesēja tieši tajā pašā laikā, kad ražotāji sāka ievērojami samazināt cenas un garantēt stimulus gan nekustamo īpašumu aģentiem, gan pircējiem, kuri bija izteikuši savu interesi jauniem projektiem.
Starp stimuliem un ieguvumiem, iespējamiem ieguldītājiem, tiem, kas saistīti ar dizainu, izceļas un piesaista.
Bet kā ražotāji pašlaik darbojas?
Lai cenas kļūtu vēl konkurētspējīgākas un apmierinātu klientu vajadzības, mazākas partijas ir izstrādātas ar mazākām konkrētu māju atjauninājumiem, kas jāpievieno tikai vēlāk, par pieņemamām cenām.
Piemērs ir situācija Dallasā, kur jaunu ēku piegādes jau ir palielinājušās par 15% jau 2019. gada pirmajā ceturksnī, īpaši augstas klases īpašumiem.
Samazinājuma mērķis ir arī monetārie stimuli, piemēram, dizaina centri un iebūvētās teltis, kas garantē vispārēju nekustamā īpašuma cenas samazinājumu tirgū.
To darot, celtnieki galu galā izvieto tādu pašu precīzu naudas summu pārdošanai tīklā, bet, būdams šīs stratēģijas stūrakmens, pircēji var justies, ka viņi izmanto noteiktu līmeni un vairāk nekā izdevīgu cenu.
Tāpēc nekustamā īpašuma tirgus pieejamība ir Volta atslēga. Ja šīs prerogatīvas nebūtu, būtu ierobežojumi gan pircējiem, gan arī celtniekiem - patiešām svarīgiem pārdevējiem. Nav iespējams ņemt vērā neiespējamo piemēru, piemēram, Sanhosē, kur problēmas rodas, ja trūkst piegādes, kas potenciālajiem pircējiem ļautu kļūt par tirgus investoru daļu.
Vai būs līdzsvars starp piedāvājumu un pieprasījumu? To nav viegli pateikt droši. Bet, protams, Amerikas tirgus noteikti ir tik dzīvīgs kā jebkad!