Pircēji aizņem pārāk ilgu laiku, lai nopirktu māju - tas notiek nekustamā īpašuma tirgū
Neatkarīgi no tā, vai cilvēki ir stingri noteikti vai nepārtraukti, ir neapstrīdams fakts: jaunu īpašumu pircēji aizņem 124 stundas, lai atrastu sapņu māju un to nopirktu. Analizējot, pamatojoties uz 2000 potenciālo pircēju, tika konstatēts, ka pirms pārdošanas līguma parakstīšanas ir nepieciešamas vairāk nekā 10 dienas.
Bet kas ir atkarīgs no šī gandrīz dramatiskā laika pieauguma starp iegādes fāzi un faktisko pirkumu?
Parasti tā ir attieksme, kas izriet no pamata nedrošības. Iespējams, ka valstis, kurās šī parādība ir koncentrēta, negarantē pārredzamības līmeni, kas ļautu investoriem veikt šo soli pilnīgā klusumā un mierīgumā.
Kā pārdevēji var rīkoties ar šo situāciju? Un, galvenais, kas varētu būt risinājums, lai ļautu viņiem segmentēt savu pieprasījumu, lai izvairītos no šīm apstājās posmiem?
Lai veicinātu ātrāku piedāvājumu un pieprasījumu apmierināšanu, ir jāiekļauj pēc iespējas vairāk informācijas jūsu reklāmā, lai garantētu vispārēju skatījumu, kas var radīt skaidru un viegli saprotamu attēlu visiem turpmākajiem mājas īpašniekiem.
Faktiski saskaņā ar statistikas apsekojumiem, pirmkārt, jaunie Millennials, kurus mēs zinām, dominē nekustamā īpašuma tirgus globālajā skatījumā, balstās uz tām detaļām, kas varētu būt ārkārtīgi diskriminējošas attiecībā uz īpašuma izvēli un izvēli.
Pirms izvēlēties īpašumu, pircēji vecumā no 21 līdz 29 gadiem daudz laika veltīs detalizētai katras detaļas detaļai pirms iegādes. Tā vietā 30–39 gadus vecu vīriešu portfeļi izmanto mazāk laika, iespējams, tieši tāpēc, ka ir vajadzīgas jaunākas vajadzības gan vecuma, gan arī darba un / vai ģimenes jomā.
Saskaņā ar iepriekš ziņoto aptauju, pircējiem un pārdevējiem ātrāk būtu vairāk laika veltīt priekšroku a priori pie īpašuma detaļām, nevis tās fiziskajam apmeklējumam, ja jau sākumā viņi visi nav klāt nepieciešamos apstākļus, kas sniedz apmierinošu priekšstatu par attiecīgo māju.
Jūs sapratīsiet, ka viss svarīgākais ir ideju ievērošanas jēdziens un tā konkretizācija jūsu sapņu mājā.
Pasaules krīzes izraisītā nedrošā ekonomiskā situācija visā pasaulē ir mudinājusi pircējus no visas pasaules izvēlēties īpašumus ar kritiskāku garu, kas hipotētiski varētu apmierināt viņu vajadzības.
Iemesls, kāpēc slavenais 124 stundu laiks, ko izmanto, lai varētu izvēlēties, nav simptoms nekustamā īpašuma tirgū, vai pārdevēju nespēja pilnībā savienoties ar pieprasījuma pusi. Bet tas viss nāk no spēcīga “brieduma” nākotnes pircēju portfeļos, kas pirms šāda svarīga soļa veikšanas vēlas pārliecināties, ka viņiem ir visi nepieciešamie pilnvaras to darīt!
Bet kas ir atkarīgs no šī gandrīz dramatiskā laika pieauguma starp iegādes fāzi un faktisko pirkumu?
Parasti tā ir attieksme, kas izriet no pamata nedrošības. Iespējams, ka valstis, kurās šī parādība ir koncentrēta, negarantē pārredzamības līmeni, kas ļautu investoriem veikt šo soli pilnīgā klusumā un mierīgumā.
Kā pārdevēji var rīkoties ar šo situāciju? Un, galvenais, kas varētu būt risinājums, lai ļautu viņiem segmentēt savu pieprasījumu, lai izvairītos no šīm apstājās posmiem?
Lai veicinātu ātrāku piedāvājumu un pieprasījumu apmierināšanu, ir jāiekļauj pēc iespējas vairāk informācijas jūsu reklāmā, lai garantētu vispārēju skatījumu, kas var radīt skaidru un viegli saprotamu attēlu visiem turpmākajiem mājas īpašniekiem.
Faktiski saskaņā ar statistikas apsekojumiem, pirmkārt, jaunie Millennials, kurus mēs zinām, dominē nekustamā īpašuma tirgus globālajā skatījumā, balstās uz tām detaļām, kas varētu būt ārkārtīgi diskriminējošas attiecībā uz īpašuma izvēli un izvēli.
Pirms izvēlēties īpašumu, pircēji vecumā no 21 līdz 29 gadiem daudz laika veltīs detalizētai katras detaļas detaļai pirms iegādes. Tā vietā 30–39 gadus vecu vīriešu portfeļi izmanto mazāk laika, iespējams, tieši tāpēc, ka ir vajadzīgas jaunākas vajadzības gan vecuma, gan arī darba un / vai ģimenes jomā.
Saskaņā ar iepriekš ziņoto aptauju, pircējiem un pārdevējiem ātrāk būtu vairāk laika veltīt priekšroku a priori pie īpašuma detaļām, nevis tās fiziskajam apmeklējumam, ja jau sākumā viņi visi nav klāt nepieciešamos apstākļus, kas sniedz apmierinošu priekšstatu par attiecīgo māju.
Jūs sapratīsiet, ka viss svarīgākais ir ideju ievērošanas jēdziens un tā konkretizācija jūsu sapņu mājā.
Pasaules krīzes izraisītā nedrošā ekonomiskā situācija visā pasaulē ir mudinājusi pircējus no visas pasaules izvēlēties īpašumus ar kritiskāku garu, kas hipotētiski varētu apmierināt viņu vajadzības.
Iemesls, kāpēc slavenais 124 stundu laiks, ko izmanto, lai varētu izvēlēties, nav simptoms nekustamā īpašuma tirgū, vai pārdevēju nespēja pilnībā savienoties ar pieprasījuma pusi. Bet tas viss nāk no spēcīga “brieduma” nākotnes pircēju portfeļos, kas pirms šāda svarīga soļa veikšanas vēlas pārliecināties, ka viņiem ir visi nepieciešamie pilnvaras to darīt!