Ņujorkas rekonstrukcija: kad vecākie rajoni atdzimst
Runājot par pārbūvi, mēs parasti atsaucamies uz dekadentām ēkām un struktūrām, kas tagad tiek uzskatītas par demodēmām saskaņā ar pašreizējiem standartiem. Tiek pārbūvēti vecākie metropoles rajoni vai pagātnes teritorija.
Bet kas notiks, ja mēs jums teicām, ka viena no pasaules slavenākajām pilsētām Ņujorkā ir pilnībā pārveidojusi tās īpašības un lietošanas vietas? Jo īpaši, One Town Street, kas ir neapstrīdams Manhattan varonis, notiek ievērojamas izmaiņas attiecībā uz daudzu biroju atjaunošanu, pārveidojot tās par privātām mājām.
Darbu termiņš ir 2020. gads.
Ko šis projekts ietver detalizēti?
Ideja izriet no steidzamās nepieciešamības reaģēt uz arvien spēcīgāku pieprasījumu: tas, kas saistīts ar jauniem iedzīvotājiem, kuri eksponenciāli palielinājās, bija jāmeklē jauni rekvizīti, kuros jāatrodas. Renovācijā būs 51 stāvs ar 556 dzīvokļiem, ieskaitot studijas, četru istabu dzīvokļus un mansarda namus, kopumā 174 000 kvadrātmetru tirdzniecības telpu. Bezprecedenta lietošanas mērķa maiņa vienā no slavenākajiem visa lielā ābola rajoniem: Wall Street
Vairāki uzņēmumi ir nolēmuši parakstīt šos projektus neapstrīdami nozīmīgi, pievienojot noteiktā līmeņa pakalpojumus “brīvā laika pavadīšanas” un “fitnesa” jomā, garantējot šo īpašumu komerciālo vērtību, daudz vairāk augsta.
Reālais pārmaiņu vilnis notika jau 70-tajos gados, bet vēl spilgtāks apgrozījums aizsākās 11. septembrī, un tā diemžēl palika neizdzēšama pasaules vēsturē.
Pēdējo desmit gadu laikā investīcijas gan telpās, gan nekustamajā īpašumā ir sasniegušas un dubultojušas 30 miljardus dolāru. Finansējuma avoti ir visvairāk ārvalstu, bet jūs zināt, kas nevēlas piedalīties šādā vērienīgā projektā?
Starp dažādiem tehnoloģiskajiem uzņēmumiem mēs pieminējam Spotify, Condé Nast un WeWork.
Šī pārvešana no birojiem uz dzīvojamām ēkām ir ļāvusi nodot aptuveni 62 000 jaunu iedzīvotāju uz Ņujorku. Un tas vēl nav viss. Tā kā saskaņā ar statistikas datiem, mājokļu tirgus, šķiet, pieaug gan pieprasījuma pusē, gan galvenokārt piedāvājuma pusē.
Atgādinām, ka, kā zināms teritoriālā mārketinga cienītājiem, jo vairāk teritorija ir labi sakārtota infrastruktūras ziņā, jo lielāks ir pievilcības līmenis, garantējot ievērojamu ekonomisko atdevi.
Līdztekus reģiona konkurences potenciāla pieaugumam arī teritorijas struktūras aug un palielinās vērtība, kas ietver skaidru ekonomisko atdevi visai pilsētai.
Ko teikt, šķiet, ka lielais ābols ir nolēmis kvalitatīvi un kvantitatīvi paplašināties un uzlabot. Cerams, ka šīs radikālas pārmaiņas var turpināties nepārtraukti turpmākajos gados bez jebkādas aresta fāzes!
Bet kas notiks, ja mēs jums teicām, ka viena no pasaules slavenākajām pilsētām Ņujorkā ir pilnībā pārveidojusi tās īpašības un lietošanas vietas? Jo īpaši, One Town Street, kas ir neapstrīdams Manhattan varonis, notiek ievērojamas izmaiņas attiecībā uz daudzu biroju atjaunošanu, pārveidojot tās par privātām mājām.
Darbu termiņš ir 2020. gads.
Ko šis projekts ietver detalizēti?
Ideja izriet no steidzamās nepieciešamības reaģēt uz arvien spēcīgāku pieprasījumu: tas, kas saistīts ar jauniem iedzīvotājiem, kuri eksponenciāli palielinājās, bija jāmeklē jauni rekvizīti, kuros jāatrodas. Renovācijā būs 51 stāvs ar 556 dzīvokļiem, ieskaitot studijas, četru istabu dzīvokļus un mansarda namus, kopumā 174 000 kvadrātmetru tirdzniecības telpu. Bezprecedenta lietošanas mērķa maiņa vienā no slavenākajiem visa lielā ābola rajoniem: Wall Street
Vairāki uzņēmumi ir nolēmuši parakstīt šos projektus neapstrīdami nozīmīgi, pievienojot noteiktā līmeņa pakalpojumus “brīvā laika pavadīšanas” un “fitnesa” jomā, garantējot šo īpašumu komerciālo vērtību, daudz vairāk augsta.
Reālais pārmaiņu vilnis notika jau 70-tajos gados, bet vēl spilgtāks apgrozījums aizsākās 11. septembrī, un tā diemžēl palika neizdzēšama pasaules vēsturē.
Pēdējo desmit gadu laikā investīcijas gan telpās, gan nekustamajā īpašumā ir sasniegušas un dubultojušas 30 miljardus dolāru. Finansējuma avoti ir visvairāk ārvalstu, bet jūs zināt, kas nevēlas piedalīties šādā vērienīgā projektā?
Starp dažādiem tehnoloģiskajiem uzņēmumiem mēs pieminējam Spotify, Condé Nast un WeWork.
Šī pārvešana no birojiem uz dzīvojamām ēkām ir ļāvusi nodot aptuveni 62 000 jaunu iedzīvotāju uz Ņujorku. Un tas vēl nav viss. Tā kā saskaņā ar statistikas datiem, mājokļu tirgus, šķiet, pieaug gan pieprasījuma pusē, gan galvenokārt piedāvājuma pusē.
Atgādinām, ka, kā zināms teritoriālā mārketinga cienītājiem, jo vairāk teritorija ir labi sakārtota infrastruktūras ziņā, jo lielāks ir pievilcības līmenis, garantējot ievērojamu ekonomisko atdevi.
Līdztekus reģiona konkurences potenciāla pieaugumam arī teritorijas struktūras aug un palielinās vērtība, kas ietver skaidru ekonomisko atdevi visai pilsētai.
Ko teikt, šķiet, ka lielais ābols ir nolēmis kvalitatīvi un kvantitatīvi paplašināties un uzlabot. Cerams, ka šīs radikālas pārmaiņas var turpināties nepārtraukti turpmākajos gados bez jebkādas aresta fāzes!