Īpašuma izvēle: jo atrašanās vieta ir tikpat liela vecāka gadagājuma cilvēkiem
Šķiet, ka īpašuma atrašanās vietai parasti ir divas galvenās iespējas: izvēlēties vai nu pilsētas aktīvākos un centrālos apgabalus, vai perifēros. Pretējā gadījumā, atsaucoties uz vietas raksturu, potenciālie ieguldītāji savus lēmumus orientē, ņemot vērā tuvumu - attālumu no jūras vai no kalna.
Taču saskaņā ar galvenajiem ekonomistiem iesniegtajiem apsekojumiem, vecāka gadagājuma cilvēkiem, kuri vēlas iegādāties īpašumu vai kā otru mājokli vai kā mierīgu vietu, kur pavadīt savus pensijas gadus, īpašuma atrašanās vieta ir ļoti svarīga.
Bet kādi ir skaitļi, kas attiecas tikai uz šo izvēli?
Tiek runāts par 56% investoru, kas izvēlas savu izvēli lokalizācijas dēļ. Papildus šim elementam, kas noteikti ir ļoti svarīgs, mēs arī identificējam citu kritēriju - to, kas attiecas uz pieejamību. Būtisks faktors, šķiet, ir būtisks priekšnoteikums iepriekš minētajiem lēmumiem. Nekustamā īpašuma tirgus lielā mērā ir atkarīgs no ieguldītāju spējas piekļūt tai, izmantojot savu ieguldījumu kapitālu. Cieši saistīta ar šo koncepciju ir cenu svira.
Vecāka gadagājuma pircēju mērķim parasti ir plaša finansiālā un finansiālā pieejamība, lai garantētu samērā strauju kapitāla atdevi un ne mazāk svarīgu aizvien pieaugošo pieprasījumu.
Šajā acīmredzami skaidrā regulējumā ir ieteicams noteikt attieksmi, kas novestu pie tā, ka nākotnes ieguldītāji izvēlas un iegādās savu sapņu māju, tāpēc to analīze var būt noderīga izstrādātājiem.
Ir definēts, ka trešais vecums ir „augošais tirgus”, jo aizvien grūtāk ir saprast vecāko pircēju paradumus.
Lai gan Millennials ir vieglāk saprast viņu noslieces, ņemot vērā, ka daudz kas ir atkarīgs no brīža tendencēm, vecāka gadagājuma cilvēkiem situācija ir pretēji.
Jaunie faktiski ir iespējas un ērtības, kas īpaši radītas, lai uzlabotu šīs vecuma grupas dzīves apstākļus, kas, šķiet, atdzīvina jaunu jaunību.
Faktiski, ja agrāk klusāki, parasti nepiesārņoti un ārkārtīgi dabiski apgabali bija vecāko investoru apskates vietās, tagad lokalizācija ir koncentrēta kultūras ziņā aktīvās teritorijās un arī pārpildīta ar jauniešiem.
Tā kā šīs mērķa tirgus vajadzības ir attīstījušās, teritorijas analīzē un iespējamajā īpašumā vairs nav tādas pašas izziņas iespējas.
Būtisku palīdzību pārstāv vietējās institūcijas, kas var būt runātāji un novirzīt pircēju intereses, padarot pieprasījumu arvien vienveidīgāku, lai garantētu nekustamo īpašumu, kas ir uzmanīgāks un atbilst investoru vajadzībām.
Uzņēmuma daudzveidība un spēja tādēļ ir teritorijas pamats, lai ļautu nekustamā īpašuma īpašniekiem atrast perfektu pieprasījumu pēc arvien daudzveidīgāka piedāvājuma.
Taču saskaņā ar galvenajiem ekonomistiem iesniegtajiem apsekojumiem, vecāka gadagājuma cilvēkiem, kuri vēlas iegādāties īpašumu vai kā otru mājokli vai kā mierīgu vietu, kur pavadīt savus pensijas gadus, īpašuma atrašanās vieta ir ļoti svarīga.
Bet kādi ir skaitļi, kas attiecas tikai uz šo izvēli?
Tiek runāts par 56% investoru, kas izvēlas savu izvēli lokalizācijas dēļ. Papildus šim elementam, kas noteikti ir ļoti svarīgs, mēs arī identificējam citu kritēriju - to, kas attiecas uz pieejamību. Būtisks faktors, šķiet, ir būtisks priekšnoteikums iepriekš minētajiem lēmumiem. Nekustamā īpašuma tirgus lielā mērā ir atkarīgs no ieguldītāju spējas piekļūt tai, izmantojot savu ieguldījumu kapitālu. Cieši saistīta ar šo koncepciju ir cenu svira.
Vecāka gadagājuma pircēju mērķim parasti ir plaša finansiālā un finansiālā pieejamība, lai garantētu samērā strauju kapitāla atdevi un ne mazāk svarīgu aizvien pieaugošo pieprasījumu.
Šajā acīmredzami skaidrā regulējumā ir ieteicams noteikt attieksmi, kas novestu pie tā, ka nākotnes ieguldītāji izvēlas un iegādās savu sapņu māju, tāpēc to analīze var būt noderīga izstrādātājiem.
Ir definēts, ka trešais vecums ir „augošais tirgus”, jo aizvien grūtāk ir saprast vecāko pircēju paradumus.
Lai gan Millennials ir vieglāk saprast viņu noslieces, ņemot vērā, ka daudz kas ir atkarīgs no brīža tendencēm, vecāka gadagājuma cilvēkiem situācija ir pretēji.
Jaunie faktiski ir iespējas un ērtības, kas īpaši radītas, lai uzlabotu šīs vecuma grupas dzīves apstākļus, kas, šķiet, atdzīvina jaunu jaunību.
Faktiski, ja agrāk klusāki, parasti nepiesārņoti un ārkārtīgi dabiski apgabali bija vecāko investoru apskates vietās, tagad lokalizācija ir koncentrēta kultūras ziņā aktīvās teritorijās un arī pārpildīta ar jauniešiem.
Tā kā šīs mērķa tirgus vajadzības ir attīstījušās, teritorijas analīzē un iespējamajā īpašumā vairs nav tādas pašas izziņas iespējas.
Būtisku palīdzību pārstāv vietējās institūcijas, kas var būt runātāji un novirzīt pircēju intereses, padarot pieprasījumu arvien vienveidīgāku, lai garantētu nekustamo īpašumu, kas ir uzmanīgāks un atbilst investoru vajadzībām.
Uzņēmuma daudzveidība un spēja tādēļ ir teritorijas pamats, lai ļautu nekustamā īpašuma īpašniekiem atrast perfektu pieprasījumu pēc arvien daudzveidīgāka piedāvājuma.