Nekustamais īpašums un loģistika: ideāla kombinācija 2019. gadam
Kā zināms, nekustamā īpašuma nozare ir labi saistīta ar citām uzņēmuma ekonomiskajām un finanšu jomām. It īpaši Itālijas pussalā izveidojas perfekta savienība starp nekustamo īpašumu un loģistiku. Un tad mēģināsim iedziļināties detaļās, bet galvenokārt, lai saprastu, cik interesanti un ērti ir ieguldīt “Bella Italia”.
No CBRE veiktā apsekojuma "Ieguldītāju nodomi" par Itālijas un ārvalstu nekustamā īpašuma investoru paraugu parādīja, ka kārtējā gadā investīciju nodomi, protams, netiks samazināti ar vispārējo ekonomikas lejupslīdi, kas skāra ekonomiku Itālijas. Patiešām.
Ļoti labvēlīgu procentu likmju klātbūtnei un ekonomikas ciklam, kas solās būt brīvi no konkrētiem negatīviem satricinājumiem, būs vairāk nekā pozitīva ietekme arī uz ķieģeļu tirgu. Itālija pēdējos gados nav zaudējusi savu šarmu, neraugoties uz ārkārtīgi sarežģītiem periodiem, līdz pat daudziem ārvalstu investoriem un tūristiem.
Bet kā viņi nolēma apvienot savus resursus? Analizējot atsevišķas nozares, viesnīcas ir piesaistījušas kapitālu aptuveni 1320 miljardu eiro apmērā, kas labi liecina par 2019. gadu. Faktiski gaidāms starptautisko investoru garantētais izaugsmes apjoms, īpaši lielo viesnīcu uzņēmumu labā.
Tātad, kāda ir loģistikas nozīme?
Skaitļi runā paši par sevi: 18,45% investīciju ir veltīti šai nozarei, galvenokārt saistībā ar biroja nozari, kas nodrošina konsolidāciju ar apkalpotajiem birojiem un bēdīgi slaveno kopstrādes vidi.
Dzīvojamo nekustamo īpašumu vidū parādās „daudzģimeņu”, „kopdzīves” un „mikroelastīgo” jaunie formāti, kas aizvien vairāk ietekmē pat jaunākos investorus.
Kuras ir visaktīvākās pilsētas šajā jomā? Acīmredzot abas galvaspilsētas: Roma un Milāna.
Patiesībā šajās divās jomās ir izveidojušies luksusa segmenti, tostarp nekustamā īpašuma tirgū, ar nozīmīgiem teritoriālās attīstības projektiem, kam pievienotas jaunas attīstības iespējas. 69% respondentu teica, ka "studentu" segments, iespējams, kļūs par pirmās klases aktīvu klasi. Liela interese arī par veselības aprūpi, kas pagājušajā gadā pārsniedz 6% un kas ir vairāk par 2 procentpunktiem. Kāpēc Itālijas nekustamā īpašuma tirgus aizvien pievilcīgāks ārvalstu investoriem?
Neapšaubāmi, pateicoties zemajam dzimstības līmenim, ko atklāj iedzīvotāju novecošanās.
Līdz ar to šī vīnogulāja atdzimšana ir atslēgas vārdi, bet galvenokārt galvenais, lai Itālijas nekustamā īpašuma tirgus kļūtu vēl pievilcīgāks un uzvarētājs nekā konkurenti.
Mēs varam teikt, ka mēs ceram, ka šie dati var būt arvien rosinošāki, arī citām nozares ekonomikām, veicot atsākšanu, kas var ietvert arī citas sabiedrības jomas.
No CBRE veiktā apsekojuma "Ieguldītāju nodomi" par Itālijas un ārvalstu nekustamā īpašuma investoru paraugu parādīja, ka kārtējā gadā investīciju nodomi, protams, netiks samazināti ar vispārējo ekonomikas lejupslīdi, kas skāra ekonomiku Itālijas. Patiešām.
Ļoti labvēlīgu procentu likmju klātbūtnei un ekonomikas ciklam, kas solās būt brīvi no konkrētiem negatīviem satricinājumiem, būs vairāk nekā pozitīva ietekme arī uz ķieģeļu tirgu. Itālija pēdējos gados nav zaudējusi savu šarmu, neraugoties uz ārkārtīgi sarežģītiem periodiem, līdz pat daudziem ārvalstu investoriem un tūristiem.
Bet kā viņi nolēma apvienot savus resursus? Analizējot atsevišķas nozares, viesnīcas ir piesaistījušas kapitālu aptuveni 1320 miljardu eiro apmērā, kas labi liecina par 2019. gadu. Faktiski gaidāms starptautisko investoru garantētais izaugsmes apjoms, īpaši lielo viesnīcu uzņēmumu labā.
Tātad, kāda ir loģistikas nozīme?
Skaitļi runā paši par sevi: 18,45% investīciju ir veltīti šai nozarei, galvenokārt saistībā ar biroja nozari, kas nodrošina konsolidāciju ar apkalpotajiem birojiem un bēdīgi slaveno kopstrādes vidi.
Dzīvojamo nekustamo īpašumu vidū parādās „daudzģimeņu”, „kopdzīves” un „mikroelastīgo” jaunie formāti, kas aizvien vairāk ietekmē pat jaunākos investorus.
Kuras ir visaktīvākās pilsētas šajā jomā? Acīmredzot abas galvaspilsētas: Roma un Milāna.
Patiesībā šajās divās jomās ir izveidojušies luksusa segmenti, tostarp nekustamā īpašuma tirgū, ar nozīmīgiem teritoriālās attīstības projektiem, kam pievienotas jaunas attīstības iespējas. 69% respondentu teica, ka "studentu" segments, iespējams, kļūs par pirmās klases aktīvu klasi. Liela interese arī par veselības aprūpi, kas pagājušajā gadā pārsniedz 6% un kas ir vairāk par 2 procentpunktiem. Kāpēc Itālijas nekustamā īpašuma tirgus aizvien pievilcīgāks ārvalstu investoriem?
Neapšaubāmi, pateicoties zemajam dzimstības līmenim, ko atklāj iedzīvotāju novecošanās.
Līdz ar to šī vīnogulāja atdzimšana ir atslēgas vārdi, bet galvenokārt galvenais, lai Itālijas nekustamā īpašuma tirgus kļūtu vēl pievilcīgāks un uzvarētājs nekā konkurenti.
Mēs varam teikt, ka mēs ceram, ka šie dati var būt arvien rosinošāki, arī citām nozares ekonomikām, veicot atsākšanu, kas var ietvert arī citas sabiedrības jomas.