Metro līnija un nekustamā īpašuma tirgus: kas notiek Vjetnamā
Ekonomika ir ārkārtīgi liela nozare. Būtu vienkāršs koncentrēties tikai uz daļu no uzņēmuma ekonomiskās sistēmas.
Neatkarīgi no tā, vai tā ir īpaši attīstīta vai augoša valsts, nav šaubu, ka katra nozare ir cieši saistīta ar citiem un ietekmē rezultātus. Tāpēc mēs varam teikt, ka pareiza nozares ekonomiskā analīze garantē vispārēju priekšstatu par pašas valsts labklājības stāvokli. Īpaša parādība, kas raksturo Vjetnamu, ir dzimusi no savienības starp divām atšķirīgām ekonomikas nozarēm: inovāciju ēkām un ķieģeļiem.
Nesenie paātrināšanas darbi, kas tika veikti, lai būvētu pirmo metro līniju Ho Chi Minh City, Vjetnamas dibinātāja tēva Ho Chi Minh godam, ir pozitīvi ietekmējuši Vjetnamas nekustamā īpašuma tirgu. Pēc gadiem ilga stagnācija, kas acīmredzami pārziemoja šo nozari, pateicoties iepriekš minētās infrastruktūras uzlabošanai, apkārtējo ēku cenas, šķiet, atkal pieaug. Ko tas nozīmē stingri ekonomiskā ziņā?
Īpašuma cenas pieaugums parasti izriet no īpašuma vērtības vērtības pieauguma kvalitatīvā izteiksmē, vai, ja sociālā situācija bija īpaši stingra, tas būtu iespējams risinājums pret valdības politiku, kas ir pārāk atvērta starptautiskajiem tirgiem.
Kāda veida preventīvs protekcionisms. Bet tas tā nav! Šīs pilsētas plānošanas un arhitektūras nodaļa ir atklājusi, ka debesskrāpju, tirdzniecības centru un dzīvojamo rajonu būvniecība ir attīstījusies roku rokā ar citiem infrastruktūras projektiem, garantējot pašas metropoles pilsētas vispārējo uzlabošanos.
Galvenais Vjetnamas nekustamo īpašumu pakalpojumu sniedzējs ir paredzējis, ka zemes cenas, kas atrodas 10 minūšu gājiena attālumā no metro stacijām, mēneša laikā varētu palielināt cenas līdz 20%.
Tas pats iedzīvotājs ir piedzīvojis eksponenciālu pieaugumu, ņemot vērā, ka pilsēta un Vjetnama, pateicoties šīm uz attīstību orientētajām politikām, ir kļuvušas aizvien stingrākas un konkurētspējīgākas attiecībā pret ārvalstu investoru vajadzībām.
Tajā pašā laikā valdība uzsāka ķēdes reakciju, kuras mērķis bija radīt jaunus nekustamā īpašuma projektus, kas paredzēti, lai pielāgotos un aptvertu šo demogrāfisko uzplaukumu, kas parādās šīs tautas pēdējā periodā.
Procentuālā izteiksmē nekustamā īpašuma produktu skaits pa Vjetnamas metro līnijām ir pieaudzis par 10% vairāk nekā citās jomās.
Ir mainījies arī investoru uzvedība: mēs esam pārgājuši no nomas līgumu meklēšanas uz darījumu, kas izriet no pārdošanas akta.
Ko teikt, patiešām šķiet, ka šis gads ir sākies lielā mērā šai valstij, kas gadiem ilgi ir bijusi pakļauta īpaši sarežģītām ekonomiskām - sociālām situācijām.
Tādēļ mēs ceram, ka šos datus varēs apstiprināt arī turpmākajos mēnešos!
Neatkarīgi no tā, vai tā ir īpaši attīstīta vai augoša valsts, nav šaubu, ka katra nozare ir cieši saistīta ar citiem un ietekmē rezultātus. Tāpēc mēs varam teikt, ka pareiza nozares ekonomiskā analīze garantē vispārēju priekšstatu par pašas valsts labklājības stāvokli. Īpaša parādība, kas raksturo Vjetnamu, ir dzimusi no savienības starp divām atšķirīgām ekonomikas nozarēm: inovāciju ēkām un ķieģeļiem.
Nesenie paātrināšanas darbi, kas tika veikti, lai būvētu pirmo metro līniju Ho Chi Minh City, Vjetnamas dibinātāja tēva Ho Chi Minh godam, ir pozitīvi ietekmējuši Vjetnamas nekustamā īpašuma tirgu. Pēc gadiem ilga stagnācija, kas acīmredzami pārziemoja šo nozari, pateicoties iepriekš minētās infrastruktūras uzlabošanai, apkārtējo ēku cenas, šķiet, atkal pieaug. Ko tas nozīmē stingri ekonomiskā ziņā?
Īpašuma cenas pieaugums parasti izriet no īpašuma vērtības vērtības pieauguma kvalitatīvā izteiksmē, vai, ja sociālā situācija bija īpaši stingra, tas būtu iespējams risinājums pret valdības politiku, kas ir pārāk atvērta starptautiskajiem tirgiem.
Kāda veida preventīvs protekcionisms. Bet tas tā nav! Šīs pilsētas plānošanas un arhitektūras nodaļa ir atklājusi, ka debesskrāpju, tirdzniecības centru un dzīvojamo rajonu būvniecība ir attīstījusies roku rokā ar citiem infrastruktūras projektiem, garantējot pašas metropoles pilsētas vispārējo uzlabošanos.
Galvenais Vjetnamas nekustamo īpašumu pakalpojumu sniedzējs ir paredzējis, ka zemes cenas, kas atrodas 10 minūšu gājiena attālumā no metro stacijām, mēneša laikā varētu palielināt cenas līdz 20%.
Tas pats iedzīvotājs ir piedzīvojis eksponenciālu pieaugumu, ņemot vērā, ka pilsēta un Vjetnama, pateicoties šīm uz attīstību orientētajām politikām, ir kļuvušas aizvien stingrākas un konkurētspējīgākas attiecībā pret ārvalstu investoru vajadzībām.
Tajā pašā laikā valdība uzsāka ķēdes reakciju, kuras mērķis bija radīt jaunus nekustamā īpašuma projektus, kas paredzēti, lai pielāgotos un aptvertu šo demogrāfisko uzplaukumu, kas parādās šīs tautas pēdējā periodā.
Procentuālā izteiksmē nekustamā īpašuma produktu skaits pa Vjetnamas metro līnijām ir pieaudzis par 10% vairāk nekā citās jomās.
Ir mainījies arī investoru uzvedība: mēs esam pārgājuši no nomas līgumu meklēšanas uz darījumu, kas izriet no pārdošanas akta.
Ko teikt, patiešām šķiet, ka šis gads ir sākies lielā mērā šai valstij, kas gadiem ilgi ir bijusi pakļauta īpaši sarežģītām ekonomiskām - sociālām situācijām.
Tādēļ mēs ceram, ka šos datus varēs apstiprināt arī turpmākajos mēnešos!