Millennials ir visgrūtākie klienti: tāpēc
Gadu gaitā, kā mēs zinām, cilvēku vajadzības ir attīstījušās pakāpeniski ar sabiedrību. Katrā jomā, katrā nozarē, katra no mums ieradumi ir radikāli mainījušies, bieži mainoties atkarībā no vecuma grupām.
Ģimenei, izvēloties īpašumu, būs nepieciešams liels īpašums, iespējams, tuvu skolas ēkām vai bērniem piemērotas atpūtas iespējas. Būs vairāki īpašumi, kas piesaistīs vecāka gadagājuma cilvēku uzmanību, kuri vēlas mierīgi pavadīt savus pensionēšanās gadus, izvēlas īpašumus, kas nav pārāk lieli, bet ērti un funkcionāli.
Grupa, kuru mēs vēl neesam pieminējuši, ir krīze, kas rada visu nekustamo īpašumu nozari - tūkstošgades. Nesen nonākot mūsu sektorā, tie parādās tieši tāpēc, ka viņiem ir īpašas vajadzības attiecībā uz citām iepriekš minētajām kategorijām.
Aptauju veica daži nozares profesionāļi, amerikāņi, un rezultāti bija šādi. Tūkstošgades tiek izmantotas tā saukto braukšanas braucienu pasūtīšanai un atcelšanai un ēdienu piegādei savos tālruņos, jo tie nav pieraduši parakstīt ilgtermiņa līgumus, viņi acīmredzamu iemeslu dēļ nevar uztvert savu personīgo pienākumu, ja tie ir saistīti ar nekustamā īpašuma aģentu.
Attieksme, kas, kaut arī šķiet, nav būtiska, faktiski lielā mērā ietekmē attiecības un, pirmkārt, pieeju, kas ir pret hipotētisko sarunu biedru vai pats aģents.
Galvenā problēma ir tā, ka šo mērķa tirgu nevar ņemt vērā, ņemot vērā to, ka tā ir vienaldzīga grupa. Faktiski aptuveni 35% no nekustamā īpašuma sektora aizņem pieprasījuma puse, jaunie investori. Papildus tīri skaitliskajai vērtībai statistika rāda, ka tūkstošgades pirktspēja ir acīmredzami augstāka par iespējamu konkurentu, kas pieder pie līdzīga diapazona.
Kā norādīja Kelmans, eksperts, kurš šo analīzi veica pirmajā personā ““ Ir nepieciešams atrast pareizo veidu, kā pielāgot nekustamā īpašuma piedāvājuma pakalpojumus pieprasītajai pasaulei, kurā mēs pašlaik dzīvojam. Pilnībā ziņots digitālā mērogā. Tāpēc būs ļoti svarīgi organizēt aģentus dažādās komandās, kas spēj izstrādāt konsultatīvu pieeju pieejamības problēmām, kas ir ļoti svarīgas tik daudziem mājokļu pircējiem, veidojot kompetentus darbiniekus pār visiem. "
Tāpēc skaists izaicinājums, kas apvieno prasmes ar steidzamo nepieciešamību pēc iespējas tuvāk jaunajām vajadzībām, kuras izpaužas aizvien plašākā segmentā un vienlaikus arvien vairāk attīstās.
Vēl nav zināms, kā šīs tendences varētu mainīties tālāk. Svarīgi, lai gūtu panākumus, ir spēt paredzēt izmaiņas un, pirmām kārtām, vislabāk novērst tās. Lai atklātu kaut ko vairāk, mums ir jāgaida laiks, lai ieņemtu savu kursu, un tieši saprastu, kā un cik daudz tirgus tendences var mainīties, pateicoties jaunam segmentam, kas pārvieto visu ķieģeļu pasauli!
Ģimenei, izvēloties īpašumu, būs nepieciešams liels īpašums, iespējams, tuvu skolas ēkām vai bērniem piemērotas atpūtas iespējas. Būs vairāki īpašumi, kas piesaistīs vecāka gadagājuma cilvēku uzmanību, kuri vēlas mierīgi pavadīt savus pensionēšanās gadus, izvēlas īpašumus, kas nav pārāk lieli, bet ērti un funkcionāli.
Grupa, kuru mēs vēl neesam pieminējuši, ir krīze, kas rada visu nekustamo īpašumu nozari - tūkstošgades. Nesen nonākot mūsu sektorā, tie parādās tieši tāpēc, ka viņiem ir īpašas vajadzības attiecībā uz citām iepriekš minētajām kategorijām.
Aptauju veica daži nozares profesionāļi, amerikāņi, un rezultāti bija šādi. Tūkstošgades tiek izmantotas tā saukto braukšanas braucienu pasūtīšanai un atcelšanai un ēdienu piegādei savos tālruņos, jo tie nav pieraduši parakstīt ilgtermiņa līgumus, viņi acīmredzamu iemeslu dēļ nevar uztvert savu personīgo pienākumu, ja tie ir saistīti ar nekustamā īpašuma aģentu.
Attieksme, kas, kaut arī šķiet, nav būtiska, faktiski lielā mērā ietekmē attiecības un, pirmkārt, pieeju, kas ir pret hipotētisko sarunu biedru vai pats aģents.
Galvenā problēma ir tā, ka šo mērķa tirgu nevar ņemt vērā, ņemot vērā to, ka tā ir vienaldzīga grupa. Faktiski aptuveni 35% no nekustamā īpašuma sektora aizņem pieprasījuma puse, jaunie investori. Papildus tīri skaitliskajai vērtībai statistika rāda, ka tūkstošgades pirktspēja ir acīmredzami augstāka par iespējamu konkurentu, kas pieder pie līdzīga diapazona.
Kā norādīja Kelmans, eksperts, kurš šo analīzi veica pirmajā personā ““ Ir nepieciešams atrast pareizo veidu, kā pielāgot nekustamā īpašuma piedāvājuma pakalpojumus pieprasītajai pasaulei, kurā mēs pašlaik dzīvojam. Pilnībā ziņots digitālā mērogā. Tāpēc būs ļoti svarīgi organizēt aģentus dažādās komandās, kas spēj izstrādāt konsultatīvu pieeju pieejamības problēmām, kas ir ļoti svarīgas tik daudziem mājokļu pircējiem, veidojot kompetentus darbiniekus pār visiem. "
Tāpēc skaists izaicinājums, kas apvieno prasmes ar steidzamo nepieciešamību pēc iespējas tuvāk jaunajām vajadzībām, kuras izpaužas aizvien plašākā segmentā un vienlaikus arvien vairāk attīstās.
Vēl nav zināms, kā šīs tendences varētu mainīties tālāk. Svarīgi, lai gūtu panākumus, ir spēt paredzēt izmaiņas un, pirmām kārtām, vislabāk novērst tās. Lai atklātu kaut ko vairāk, mums ir jāgaida laiks, lai ieņemtu savu kursu, un tieši saprastu, kā un cik daudz tirgus tendences var mainīties, pateicoties jaunam segmentam, kas pārvieto visu ķieģeļu pasauli!