Piedāvājums un pieprasījums mazumtirdzniecībā: izmaiņas

Mazumtirdzniecības segmentā notiks ļoti spēcīgas pārmaiņas. Gan pieprasījuma pusē, gan arī piedāvājuma pusē. Visā Eiropā ir grūtības, un tās būs. Bet tas nav jēga. Izmaiņas galvenokārt skars apgabalus ap tā saucamajām “iepirkšanās ielām”. Bet, lai sniegtu skaidrāku situācijas ainu, mēs nolēmām vairāk pievērsties šai tēmai. Tātad, sīki izanalizējot ekspertu ziņojumus, mēs norādām izmaiņas, kas saistītas ar šo nozari.
Sāksim ar atbildi uz populārāko jautājumu. Kādas būs sekas, kas ietekmēs mazumtirdzniecību blakus greznākajām iepirkšanās ielām?

Pirmkārt, jānošķir trīs ceļu kategorijas: masu tirgus, luksusa un pieejamu ceļu ceļi.
Pirmajā gadījumā mēs runājam par daudzveidīgu sateces baseinu. Kas nozīmē, ka, lai ierobežotu pieprasījumu esošajās struktūrās, tomēr būs jāsaglabā nekustamā īpašuma pieejamība. Un dažos gadījumos tos paplašināt. Tāpēc tiek pieņemts, ka piedāvājums palielināsies.
Tomēr otrajā gadījumā, kā labi zināms, tiek runāts par neskartu segmentu. Mazumtirdzniecība, kas saistīta ar luksusa iepirkšanās ielām, iespējams, paliks nemainīga. Elites klienti nepalaidīs garām, ņemot vērā, ka šis segments rada 80% no pārdošanas apjoma katrā valstī.

Savukārt pēdējā kategorija ir vismazāk analizēta. Vismaz acīmredzamākais. Tiek runāts par nišām zīmolu aizņemtām iepirkšanās ielām, kuras kā tādas ir ļoti jutīgas pret izmaiņām.
Īsāk sakot, būs izmaiņas, bet cik lielā mērā? Galvenā problēma ir saistīta ar dimensiju aspektu. Fiksētās izmaksas par svarīgas virsmas komerciālas telpas uzturēšanu ekspluatācijā ir augstākas nekā standarta izmaksas. Risinājums būs pārvietošanās tiešsaistē, ietekmējot bezsaistes pasauli (un līdz ar to arī nekustamo īpašumu).
Faktiski nav izslēgta pilnīga daudzu uzņēmumu slēgšana. Ciktāl tas attiecas uz mazumtirdzniecību, nav iespējams noteikt vairāk vai mazāk asu krīzi starp dažādām Eiropas un ārpus Eiropas valstīm. Tas notiek tāpēc, ka zīmolu, it īpaši pazīstamāko, izplatīšana ir diezgan viendabīga visā valstī.
Noslēgumā jāpieņem, ka ir pieļaujamas izteiktākas pārmaiņas pieejamajā tirgū un masā (pēdējās ir grūti atšifrēt, ņemot vērā pieprasījuma lielumu).

Cerams, ka šis kritiskais periods būs pēc iespējas spēcīgāks nekustamā īpašuma tirgum (ņemot vērā arī mazumtirdzniecības segmentu). Pagaidām gaidāma atgriešanās normālā stāvoklī, pat pakāpeniska.
Mēs, Realigro, turpināsim atjaunināt savus lasītājus, lai varētu analizēt nekustamo īpašumu ne tikai īres un dzīvojamo māju tirgū. Bet arī attiecībā uz visiem šķietami sekundārajiem nekustamā īpašuma aspektiem, bet tie, kā mēs redzējām, ir visas sabiedrības uzmanības centrā.

Meklēt Realigro

 

    Konts Realigro

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. Iestatījumi

      Lai labāk izmantot Realigro mājas lapā, iestatiet savas preferences attiecībā uz valodu, valūtu, kvadrātmetru vai sq ft

      Uzstādīt tagad Nerādīt atkal
    BB