Kalifornija: kad nekustamais īpašums kļūst rozā
Tieši no brīnišķīgās Kalifornijas mēs iegūstam veselu rozā jaunumu. Nekustamais īpašums, kas orientēts uz sociālajiem, it īpaši uz sievietēm. Inovatīva iniciatīva un tajā pašā laikā spējīga palīdzēt iedzīvotāju segmentam, kurš atrodas ārkārtējās grūtībās. Tātad, redzēsim, kas sastāv no šī projekta, kurā bija iesaistīta organizācija Jaunā ekonomika sievietēm (JAUNA).
Pirmkārt, kā projekts tiek veidots un kam tas adresēts? Sāksim no tā, lai detalizēti analizētu šo ārkārtas ideju. NEW ir organizācija, kuras mērķis ir konkrēti palīdzēt grūtībās nonākušām sievietēm, dodot tām iespēju dzīvot jumtā. Tāpēc pasaulē, kurā dzīves cena arvien vairāk pieaug un kurā joprojām tiek uzsvērta dzimumu atšķirība, ir nepieciešama šāda veida asociāciju rīcība.
Tāpēc projekts atklāja astoņas brīnišķīgas un īpaši efektīvas mājas Canoga parkā (Kalifornijā). Savienība starp nekustamo īpašumu un sociālo ārkārtas situāciju, kas ietver arī ilgtspējību un energoefektivitāti.
Viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem, kurš rūpējās par šo iniciatīvu, paskaidroja, kā lielākais izaicinājums ir ne tik daudz radīt naktsmājas, bet gan ļaut sievietēm, kuras to būtu izmantojušas, izbaudīt visas ērtības.
Mēs runājam par atsauces grupu, kas dzīvo absolūtas nabadzības stāvoklī, bieži vien ar bērniem.
Bet kā šīs astoņas mājas, tik revolucionāras, ir strukturētas?
Izmantotās krāsas lielākoties ir dzidras, lai mājās varētu iekļūt un izplatīt pēc iespējas vairāk gaismas. Savukārt mēbeles kontrastē ar sienas baltumu, lai iegūtu lielāku vizuālo efektu. Parketa grīdas, kā arī pārējie izmantotie materiāli atsaucas uz ilgtspējas jēdzienu. Piesārņojošākie materiāli, kurus bieži izmanto ekonomisku apsvērumu dēļ, projektā nav bijuši apskatīti no paša sākuma. Skaidrs apliecinājums spēcīgai orientācijai uz videi draudzīgu ēku ekonomiku.
Katra detaļa ir rūpīgi izvēlēta, neatstājot neko nejaušībai.
Kopumā astoņām mājām ir līdzīga struktūra un iekārtojums, lai tās varētu (daļēji) amortizēt celtniecības izmaksas. Un ne daži uzņēmumi būvniecības nozarē, bet arī interjera un dizaina nozarē ir nolēmuši dot ieguldījumu šajā projektā. Īsāk sakot, skaidrs piemērs tam, kā pat nekustamo īpašumu jomā ir patiešām piemērotas iniciatīvas, kuras var konkretizēt, pateicoties ikviena sadarbībai.
Bet šajās astoņās mājās projekts nebeidzas. Mērķis ir nekustamā īpašuma jomā izveidot reālu jaunu segmentu, kas būtu veltīts tieši vājākajiem segmentiem, neaizmirstot par tehnoloģisko progresu un ilgtspēju. Pēdējais, protams, samazinājās gan vides, gan ekonomikas līmenī, bet arī un galvenokārt sociāli!
Ko mēs varam teikt, mēs ceram, ka šis projekts var izvērsties arī ārpus Kalifornijas robežām!
Pirmkārt, kā projekts tiek veidots un kam tas adresēts? Sāksim no tā, lai detalizēti analizētu šo ārkārtas ideju. NEW ir organizācija, kuras mērķis ir konkrēti palīdzēt grūtībās nonākušām sievietēm, dodot tām iespēju dzīvot jumtā. Tāpēc pasaulē, kurā dzīves cena arvien vairāk pieaug un kurā joprojām tiek uzsvērta dzimumu atšķirība, ir nepieciešama šāda veida asociāciju rīcība.
Tāpēc projekts atklāja astoņas brīnišķīgas un īpaši efektīvas mājas Canoga parkā (Kalifornijā). Savienība starp nekustamo īpašumu un sociālo ārkārtas situāciju, kas ietver arī ilgtspējību un energoefektivitāti.
Viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem, kurš rūpējās par šo iniciatīvu, paskaidroja, kā lielākais izaicinājums ir ne tik daudz radīt naktsmājas, bet gan ļaut sievietēm, kuras to būtu izmantojušas, izbaudīt visas ērtības.
Mēs runājam par atsauces grupu, kas dzīvo absolūtas nabadzības stāvoklī, bieži vien ar bērniem.
Bet kā šīs astoņas mājas, tik revolucionāras, ir strukturētas?
Izmantotās krāsas lielākoties ir dzidras, lai mājās varētu iekļūt un izplatīt pēc iespējas vairāk gaismas. Savukārt mēbeles kontrastē ar sienas baltumu, lai iegūtu lielāku vizuālo efektu. Parketa grīdas, kā arī pārējie izmantotie materiāli atsaucas uz ilgtspējas jēdzienu. Piesārņojošākie materiāli, kurus bieži izmanto ekonomisku apsvērumu dēļ, projektā nav bijuši apskatīti no paša sākuma. Skaidrs apliecinājums spēcīgai orientācijai uz videi draudzīgu ēku ekonomiku.
Katra detaļa ir rūpīgi izvēlēta, neatstājot neko nejaušībai.
Kopumā astoņām mājām ir līdzīga struktūra un iekārtojums, lai tās varētu (daļēji) amortizēt celtniecības izmaksas. Un ne daži uzņēmumi būvniecības nozarē, bet arī interjera un dizaina nozarē ir nolēmuši dot ieguldījumu šajā projektā. Īsāk sakot, skaidrs piemērs tam, kā pat nekustamo īpašumu jomā ir patiešām piemērotas iniciatīvas, kuras var konkretizēt, pateicoties ikviena sadarbībai.
Bet šajās astoņās mājās projekts nebeidzas. Mērķis ir nekustamā īpašuma jomā izveidot reālu jaunu segmentu, kas būtu veltīts tieši vājākajiem segmentiem, neaizmirstot par tehnoloģisko progresu un ilgtspēju. Pēdējais, protams, samazinājās gan vides, gan ekonomikas līmenī, bet arī un galvenokārt sociāli!
Ko mēs varam teikt, mēs ceram, ka šis projekts var izvērsties arī ārpus Kalifornijas robežām!