Tūkstošgades cilvēki izjauc greznību
Iepriekšējās slejās vairākas reizes esam runājuši par '' Millennials '' fenomenu. Tiem, kas viņiem nav sekojuši, Millennials ir vienkārši mūsdienu jaunieši, kuri ar jaunām modēm un paradumiem satrauc visas nozares. Ieskaitot nekustamā īpašuma tirgu. Līdz tam, ka daudzās valstīs, piemēram, Spānijā vai Vācijā, ir veiktas daudzas intervences, lai ļautu jaunajiem investoriem vieglāk sasniegt savu neatkarību mājokļu jomā.
Ja mēs runājam par '' Z paaudzi '', mēs domājam tikai par nelielām izmaiņām, ko tā veic mūsdienu sabiedrībā, mēs kļūdāmies. Faktiski galvenā nekustamā īpašuma nozare, greznība, ir bijusi un turpina attīstīties tieši šīs jaunās iedzīvotāju šķēles dēļ. Arvien noteicošāks sociālajos, bet arī ekonomiskajos evolūcijas procesos. Mūsu gadījumā šodienas slejā mēģināsim analizēt ASV situāciju saistībā ar luksusa nekustamo īpašumu.
Tātad, ja esat gatavs, mēs varam sākt!
Mēs pieņemam, ka pat greznībā ir notikušas svarīgas izmaiņas. Pirmkārt, cenu ziņā. Greznības segments dažās valstīs faktiski ir piedzīvojis reālus sabrukumus ekonomiskā ziņā. Citās - īpašumu pieejamības samazināšanās tirgū. Acīmredzams efekts, lai izvairītos no ķieģeļu galējas devalvācijas. Tāpēc, ja pandēmijas ārkārtas situācija ir skārusi arī tādu pīlāru kā greznība, jūs nebrīnīsities, ja pārmaiņas lielā mērā noteica Millennials. Apskatīsim datus.
Ja pirms Tūkstošgades priekšroka tika dota nomas līgumu parakstīšanai, tagad Amerikā tie pārstāv 38% luksusa īpašumu pircēju. Viņi burtiski izjauc senču ideju. Tā, kuru jaunieši, bet arī vairāk pieaugušo, dod priekšroku vispirms iegādāties mājas par zemām cenām, bet pēc tam tās bagātināt un pārveidot tikai tad, kad ir sasniegta spēcīga ekonomiskā stabilitāte.
Bet redzēsim kopā, kuras ir populārākās vietas jaunajiem investoriem. Vispirms saulaina Kalifornija, kurai seko Florida.
Divas teritorijas, kas pazīstamas ar savu dabisko skaistumu, bet arī ar daudzu rajonu un pilsētu klātbūtni, kur dzīves dārdzība ir ļoti augsta. Bet acīmredzot tas nešķiet problēma jauniešiem. Turklāt zinātnieki ir uzsvēruši papildu nopelnus Millennials. Tā ir visizglītotākā paaudze, pateicoties pašreizējai ekonomiskajai labklājībai (neskatoties uz krīzi). Bezmaksas izglītības iespēja, bet arī amerikāņu domāšanas veids, kā jau no mazotnes ieguldīt bērnu nākotnes koledžās, ir radījusi paaudzi, kas apzinās savas spējas. Un galvenokārt vēlas būt neatkarīgam pēc iespējas ātrāk.
Mēs arī atgādinām, ka Millennials ir aptuveni 72 miljoni amerikāņu, kas ir viena no lielākajām iedzīvotāju grupām, kuri gatavojas ienirt darba un kaulēšanās pasaulē. Kā attīstīsies situācija? Gaidot, mēs atstājam jums šo pozitīvo vēstījumu, ko mums sniedz jaunie puiši, kuri greznā nekustamajā īpašumā mācās augt, tikai sperot mazus lielus soļus! Gaidot, lai uzzinātu vairāk, turpiniet sekot mums mūsu portālos!
Ja mēs runājam par '' Z paaudzi '', mēs domājam tikai par nelielām izmaiņām, ko tā veic mūsdienu sabiedrībā, mēs kļūdāmies. Faktiski galvenā nekustamā īpašuma nozare, greznība, ir bijusi un turpina attīstīties tieši šīs jaunās iedzīvotāju šķēles dēļ. Arvien noteicošāks sociālajos, bet arī ekonomiskajos evolūcijas procesos. Mūsu gadījumā šodienas slejā mēģināsim analizēt ASV situāciju saistībā ar luksusa nekustamo īpašumu.
Tātad, ja esat gatavs, mēs varam sākt!
Mēs pieņemam, ka pat greznībā ir notikušas svarīgas izmaiņas. Pirmkārt, cenu ziņā. Greznības segments dažās valstīs faktiski ir piedzīvojis reālus sabrukumus ekonomiskā ziņā. Citās - īpašumu pieejamības samazināšanās tirgū. Acīmredzams efekts, lai izvairītos no ķieģeļu galējas devalvācijas. Tāpēc, ja pandēmijas ārkārtas situācija ir skārusi arī tādu pīlāru kā greznība, jūs nebrīnīsities, ja pārmaiņas lielā mērā noteica Millennials. Apskatīsim datus.
Ja pirms Tūkstošgades priekšroka tika dota nomas līgumu parakstīšanai, tagad Amerikā tie pārstāv 38% luksusa īpašumu pircēju. Viņi burtiski izjauc senču ideju. Tā, kuru jaunieši, bet arī vairāk pieaugušo, dod priekšroku vispirms iegādāties mājas par zemām cenām, bet pēc tam tās bagātināt un pārveidot tikai tad, kad ir sasniegta spēcīga ekonomiskā stabilitāte.
Bet redzēsim kopā, kuras ir populārākās vietas jaunajiem investoriem. Vispirms saulaina Kalifornija, kurai seko Florida.
Divas teritorijas, kas pazīstamas ar savu dabisko skaistumu, bet arī ar daudzu rajonu un pilsētu klātbūtni, kur dzīves dārdzība ir ļoti augsta. Bet acīmredzot tas nešķiet problēma jauniešiem. Turklāt zinātnieki ir uzsvēruši papildu nopelnus Millennials. Tā ir visizglītotākā paaudze, pateicoties pašreizējai ekonomiskajai labklājībai (neskatoties uz krīzi). Bezmaksas izglītības iespēja, bet arī amerikāņu domāšanas veids, kā jau no mazotnes ieguldīt bērnu nākotnes koledžās, ir radījusi paaudzi, kas apzinās savas spējas. Un galvenokārt vēlas būt neatkarīgam pēc iespējas ātrāk.
Mēs arī atgādinām, ka Millennials ir aptuveni 72 miljoni amerikāņu, kas ir viena no lielākajām iedzīvotāju grupām, kuri gatavojas ienirt darba un kaulēšanās pasaulē. Kā attīstīsies situācija? Gaidot, mēs atstājam jums šo pozitīvo vēstījumu, ko mums sniedz jaunie puiši, kuri greznā nekustamajā īpašumā mācās augt, tikai sperot mazus lielus soļus! Gaidot, lai uzzinātu vairāk, turpiniet sekot mums mūsu portālos!